როგორ გავაკეთოთ შეკვეთა
თქვენ შეგიძლიათ შეიძინოთ ოზონის პროდუქტები შემდეგი გზებით:
1. განათავსეთ შეკვეთა ჩვენი ონლაინ მაღაზიის საშუალებით:
-
მყიდველის რეგისტრაცია. თუ შეკვეთას პირველად დებთ, გთხოვთ, შეავსოთ სავალდებულო შეკვეთის პროცესი „ახალი მომხმარებლებისთვის“ ფორმის გამოყენებით. თუ თქვენ უკვე განათავსეთ შეკვეთა საიტზე და ხართ რეგისტრირებული მომხმარებელი, შეიყვანეთ თქვენი ლოგინი და პაროლი "რეგულარული მომხმარებლებისთვის" ფორმაში.
-
პროდუქტის შერჩევა. შეკვეთის გასაკეთებლად აირჩიეთ სასურველი პროდუქტი და დაამატეთ კალათაში. თუ გსურთ დაამატოთ მეტი ნივთი თქვენს კალათაში, დააწკაპუნეთ „შოპინგის გაგრძელება“. კალათაში არსებული ნივთები არ გაქრება. პროდუქტის არჩევის დასრულების შემდეგ, „კალათის“ გვერდზე გამოჩნდება შერჩეული პროდუქტების სრული სია ცვლილებების შეტანის შესაძლებლობით: პროდუქციის წაშლა და დამატება, რაოდენობის შეცვლა;
-
შეკვეთის განთავსება. შეავსეთ თქვენი მონაცემები, მიუთითეთ მიწოდების მეთოდი, დაამატეთ შეკვეთა კომენტარები და დაადასტურეთ შეკვეთა ღილაკზე „შეკვეთის განთავსება“ დაწკაპუნებით. ელ.წერილი თქვენი შეკვეთის სტატუსით გაიგზავნება იმ ელ.ფოსტის მისამართზე, რომელიც მიუთითეთ რეგისტრაციისას. თქვენი შეკვეთის განთავსების შემდეგ, ჩვენი მენეჯერი დაგიკავშირდებათ 24 საათის განმავლობაში, რათა კოორდინაცია გაუწიოს მიწოდების დროს და მარაგში არსებული ყველა საქონლის ხელმისაწვდომობას. მენეჯერისა და საწყობის თანამშრომლების მიერ გადამზიდველის მიერ გადაზიდვის შეკვეთის მომზადებას შეიძლება დასჭირდეს 1-დან 3 დღემდე.
2. განათავსეთ თქვენი შეკვეთა ტელეფონით:
- უბრალოდ დაგვიკავშირდით ოზონის კონტაქტებში მითითებულ ტელეფონის ნომერზე კოორდინაციისა და შეკვეთის განსათავსებლად.
- მენეჯერი დაგეხმარება სწორი პროდუქტის არჩევაში და საჭიროების შემთხვევაში რჩევებს მისცემს სასურველ პროდუქტ ჯგუფს.
ბედნიერი შეძენები!